fbpx

למה אני ההוצאה הכי חשובה שלך השנה?

#להיותמעסיקהוגן זו לא סיסמא, זו דרך חיים.

אני שמחה שהגעת לכאן, זהו המאמר הכי חשוב שתקרא בשביל העסק שלך השנה ואני אעשה אותו קצר וקולע.

אז למה אתה צריך באמת בודק שכר מוסמך ואיך אני מעזה לרשום שאני ההוצאה הכי חשובה שלך השנה?

  • לא משנה כמה הרו”ח שלך תותח. טעויות קורות. אנחנו בני אדם, יש עומס ועבודה בשוטף, חשבת השכר מכינה לך את התלושים בשוטף, יש לה דוחות להגיש, דיווחים ומתי באמת בפעם האחרונה עשיתם בקרת שכר פנימית מיוזמתכם? האם בכלל יש לחשבת שכר זמן לעשות בקרה?אני לא מדברת על ביקורת. יש הבדל גדול. אני מדברת על בקרה פנימית בכדי לדעת שהגדרות התוכנת שכר מדויקות, מעודכנות. שאף עובד לא נפגע בשכרו.
  • אם לא תחשוף את העסק שלך לאנשים נוספים בעלי מקצוע, שזהו תחומים העיקרי, שמבצעים אותו ביעילות ומקצועיות , לא תחשוף טעויות שקורות בשטח. יתכן ואתה משלם בחסר לעובדים ואתה חשוף לתביעות וביקורות ויתכן ואתה משלם בכלל ביתר ולא יודע מכך.  ומילא משלם ביתר , אז  תיידע את העובד ותפרגן לו. אבל לשלם ביתר בלי שאף אחד יודע על כך, זה חראם, לא?
  • עלות בודק שכר מוסמך  הינה עלות שולית ביחס לקנסות משרד העבודה או תביעת עובד או אפילו תשלומים ביתר. אני אתן דוגמאות:
    • בביקורת של משרד העבודה, מצאו שהעברת הפרשות לפניה באיחור. כמה באיחור? לפעמים 3 חודשי איחור. מדובר בקנס של 35,700 ₪ עבור כל חודש הפרה שהם בודקים. אני רוצה לשתף אתכם כי ביקורת המשרד בודק לפחות 4 עובדים לתקופה של 3 חודשים. כך שהקנס יכול להגיע לכ-428 א’!!!!!   נכון, יהיה ניתן לצמצם אותו על ידי הליך בודק שכר מוסמך לכ-18 א’. אבל גם במקרה כזה, שילמת גם קנס+ לבודק שכר על התהליך.כשהכל יכל להימנע עוד קודם עם בדיקה וטיפול מונע של בודק שכר מוסמך.
    • תביעת עובד- כאשר עובד מתלונן/ תובע, אתה שוכר שירותי עורך דין, שבמקרה הטוב זה יעלה לך הוצאה של כ-30 א’ + תחשיבים מבודק שכר שגם יעלו לך לא מעט.
  • הוצאות שכר הינן מהגבוהות בעסק ולוקחות נתח משמעותי בתקציב. כל סעיף שמשולם ביתר משליך על הוצאות שגדלות עם השנים ושלא לצורך. שמרו את ההוצאות הללו לדיוני שכר ופרגנו לעובדים.

ואם אני אספר לכם, שהדוח שלי מקנה לכם הגנה בהליך אזרחי וגם בהליך ביקורת של משרד העבודה, האם לא שווה לשלם כסף ולקנות את השקט העסקי בתחום השכר? או איך שאני קוראת לזה, תכנית ההגנה שלך?

דבר איתי לשיחת ייעוץ ונתאים את השירות הנכון עבורך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

איזה כייף שעשית את הצעד הראשון שלך

#להיותמעסיקהוגן זו לא סיסמא, זו דרך חיים

איזה כייף שאתה נרשם לאתגר

#להיותמעסיקהוגן זו לא סיסמא, זו דרך חיים